Reklamace
Jak reklamovat zboží
Na produkty je záruční doba 24 měsíců od převzetí zásilky
Reklamované zboží posílejte na adresu:
Ladislav Paleček
Náměstí republiky 95
Soběslav 39201
Zásilku pošlete na uvedenou adresu. Zásilku neposílejte na dobírku (v tomto případě nebude zásilka převzata). Zároveň vás prosíme o zaslání čísla zásilky na email obchod@id-jmenovky.cz
UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby nebo skrytou vadou materiálu. Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, můžete uplatnit reklamaci písemně na uvedenou adresu obchodu. Oznámení o vadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu a podrobný popis závady.
Reklamační formulář: stahnout zde
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Po obdržení reklamace vás budeme obratem e-mailem informováni o následném postupu a průběhu reklamace. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v Česke republice bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží nebo vrácením zaplacené kupní ceny.
KDY NELZE ZBOŽÍ REKLAMOVAT
Záruka se nevztahuje:
na vady způsobené nevhodným zacházením
na opotřebení zboží způsobené jejím užíváním
na vady vzniklé chemickým působením, např. při neodborném čištění produktu.
viz: Obchodni podminky