Reklamace

 

Jak reklamovat zboží

 

Na produkty je záruční doba 24 měsíců od převzetí zásilky 

Reklamované zboží posílejte na adresu:

Ladislav Paleček

Náměstí republiky 95

Soběslav 39201

Zásilku pošlete na uvedenou adresu. Zásilku neposílejte na dobírku (v tomto případě nebude zásilka převzata). Zároveň vás prosíme o zaslání čísla zásilky na email obchod@id-jmenovky.cz

 

UPLATNĚNÍ REKLAMACE 

Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby nebo skrytou vadou materiálu. Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, můžete uplatnit reklamaci písemně na uvedenou adresu obchodu. Oznámení o vadách musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu a podrobný popis závady. 

 

Reklamační formulář: stahnout zde

 

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Po obdržení reklamace vás budeme obratem e-mailem informováni o následném postupu a průběhu reklamace. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v Česke republice bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží nebo vrácením zaplacené kupní ceny. 

 

KDY NELZE ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Záruka se nevztahuje:

na vady způsobené nevhodným zacházením

na opotřebení zboží způsobené jejím užíváním

na vady vzniklé chemickým působením, např. při neodborném čištění produktu.

 

viz: Obchodni podminky